Mi popravljamo dizne za ova putnička i teretna vozila

Dizel injektori (dizne) koje između ostalog Tehnomotive popravlja su:
Mercedes
Mercedes-Benz kao kvalitet je sinonim za izvanredno i efikasno vozilo za klijenta. Mi sa uspehom ceo spektar dizel injektora za Mercedes.

Ford
Ford je osnovao Henri Ford davne 1903. godine, sa $28000 u džepu od dvanaest investitora, a danas je posao vredan više milijardi i kompanija koja proda preko 5 miliona vozila godišnje. Mi sa uspehom remontujemo dizne za sva Ford vozila.

VW
Danas je Volkswagen jedan od najomiljenijih brendova vozila u Srbiji. Mi sa uspehom popravljamo VW pumpa diznu i vršimo remont Siemens piezo pumpa dizne za VW Passat.

Renault
Renault se diči svojim kvalitetom i sigurnošću, i za Renault, kvalitet je: slušati, garantovati, trajati, služiti. Tehnomotive sa velikim uspehom remontuje sve common rail dizne za Renault putnički ali i kamionski program.

Peugeot
Peugeot proslavlja 200 godina postojanja ove godine i veoma je ponosan na svoju prošlost. Mi sa uspehom vršimo reparaturu svih common rail HDI dizni za Peugeot vozila.

Citroën
Citroën je vodeća firma  u inovacijama i sigurnosti. Mi radimo remont Citroën common rail injektora proizvedenih od firme Siemens i Bosch.

Opel
Opel je više od proizvođača vozila. Opel je sjajan za vožnju i jedan je od omiljenih vozila za poslovne svrhe u Srbiji. Tehnomotive popravlja Opel common rail dizne.

Nissan
Nissan je jedan od najvećih japanskih proizvođača i sinonim za tehnologiju. Nissan dizne proizvedene u firmama Denso i Delphi, mi sa ogromnim uspehom remontujemo.

Kia
Kia je sinonim za mladost i uspeh. Mi vršimo remont svih common rail dizni za Kia vozila.

Landrover

Jedini smo servis na teritoriji Srbije koji vrši remont dizni (injektora) za Landrover Td5 motore.

Toyota
Toyota je japanska kompanija sa izuzetno kvalitetnim vozilima. Tehnomotive vam može remontovati dizne za Toyota common rail sistem.

FIAT i Iveco
FIAT kao najzastupljenije vozilo u Srbiji svakako spada u prioritet firme Tehnomotive. Mi vam sa velikim uspehom možemo remontovati dizne za FIAT common rail sistem i za putnički i Iveco teretni program.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Ostavite odgovor

