Dizel Common Rail sistemi za putnička vozila

Na tržištu

Izvrsna ekonomična potršnja goriva kao i snaga su doprineli popularnosti dizel motora i upotrebi kod kamiona i autobusa širom sveta. Ali tvrdoglavi problemi u kontroli emisije nitrogen oksida i ostalih zagađivača je doprinela limitiranoj upotrebi dizela u putničkim vozilima. Jedino su u Evropi — gde je briga javnosti oko potrošnje goriva i globalnog zagađenja naročito jaka — dizel motori u putničkim vozilima uobičajeni. I čak i u Evropi, zbog striktnih zakona o emisiji gasova, ubrzo će biti nemoguća upotreba standardnih dizel sistema.
Common rail sistemi ubrizgavanja su dostigli nivo upotrebe u dizel motorima i u potpunosti potpadaju pod evropske regulative i normative. Ovi sistemi koriste višetruko ubrizgavanje po jednom sagorevačkom ciklusu kako bi kontrolisali emisiju gasova. I dopuštaju nezavisnu kontrolu kvantiteta ubrizgavanja, vremena ubrizgavanja, i pritiska ubrizgavanja. To dopušta bolje performanse od onih dostupnih u benzinskim motorima.
DENSO je prvi na svetu razvio common rail sistem ubrizgavanja za kamione i počeo sa snabdevanjem Hino Motorsa  1995. godine. Od tada, snabdeli su sa oko 50000 common rail sistema ubrizgavanja, kompanije Hino, Isuzu, i Mitsubishi za kamione prodate u Japanu, Sjedinjenim Državama, i Tajvanu. Usledio je razvoj i za putnička vozila sa sistemom: ECD-U2P. Ovaj sistem je debitovao u vozilima marke Toyota na evropskom tržištu u septembru 1999. godine. Samo naredne godine je ugrađeno ECD-U2P sistema u oko 78000 vozila.

 

Poređenje sa drugim kompanijama proizvođačima common rail sistema

DENSO sistem je u prednosti u odnosu na konkurenciju u kontroli sagorevanja —i emisije — da budemo precizni.

 

Problemi i pregled

Common rail tehnologija je preduslov za kontinualan rast upotrebe dizel pokretanih putničkih vozila u Evropi i drugde. DENSO i ostali proizvođači stalno unapređuju svoju common rail tehnologiju kako bi zadovoljili evropske normative, EURO-5 i nastupajuće. Očekuje se da će potreba za dizel motorima u Evropi sledeće 2010. godine dostići cifru od 12 miliona.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: