Pumpa dizna sistem

Common rail je postao standard u većini evropskih putničkih i lakih komercijalnih vozila, ali je Volkswagen ostao posvećen pumpa dizna sistemu. Slika pokazuje Bosch pumpa diznu koja se koristila do kraja 2005. godine u VW i njegovim SEAT i Škoda podružnicama. Caterpillar i Detroit Diesel su kompanije koje su razvile svoje verzije elektronskog pumpa dizna sistema (EUI).

pumpa-dizna

slika: Presek magnetno pokretane pumpa dizne (EUI) na kojoj se vide vratilo motora (1), plandžer (2), magnetno pokretan ventil (3), i mlaznica (4).
Ukratko, kompjuterski kontrolisani c-r i pumpa dizna (PD ili UI) sistemi su se pojavili zbog potrebe za smanjenjem izduvnih gasova. Sekundarni efekti su veća izlazna snaga, više fleksibilne krive momenata, i bolja ekonomičnost goriva.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: