Popravka pumpi i dizni za Common Rail sisteme (Bosch – Siemens – Denso – Delphi), kao i dizni za Steyr motor na GAZella vozilima, i popravka VW PDI injektora/dizni.
Dijagnostikovanje kvara injektora
Advertisements
Like this:
Sviđa mi seUčitavanje...
By Marko, on 17. septembra 2009. at 8:43 pm, under Uncategorized. 1 komentar
Postovani mislim da imam problem imam Golf IV 1.9TDI (crveno D i I… oznaka) 101 ps i 2002god. i imam problem sa injektorom na drugom cilindru pa molim za pomoc da mi malo pojasnite… dakle kada je auto hladno mílim na motor i kada startam motor auto se upali motor trokira( trese se) radi na tri klipa obrtaj padne i pali se lampica od ESP kada ugasim motor i ponovo ga upalim pod jacim gasom i nekako proradi samo od sebe tek kada je motor vruc normalno radi majstori mi kazu da moze biti do kabla ili samog injektora uzrog bar je to dijagnostika pokazala volio bi saznat vas moguci odgovor i da znam sta mi je radit.unapred hvala
Komentari
Postovani mislim da imam problem imam Golf IV 1.9TDI (crveno D i I… oznaka) 101 ps i 2002god. i imam problem sa injektorom na drugom cilindru pa molim za pomoc da mi malo pojasnite… dakle kada je auto hladno mílim na motor i kada startam motor auto se upali motor trokira( trese se) radi na tri klipa obrtaj padne i pali se lampica od ESP kada ugasim motor i ponovo ga upalim pod jacim gasom i nekako proradi samo od sebe tek kada je motor vruc normalno radi majstori mi kazu da moze biti do kabla ili samog injektora uzrog bar je to dijagnostika pokazala volio bi saznat vas moguci odgovor i da znam sta mi je radit.unapred hvala