Pumpa visokog pritiska

 

Kako bi opisali princip rada pumpe visokog pritiska, neophodno je da izlaganje razložimo na nekoliko delova:
• Transfer pumpa
• Pumpa visokog pritiska DFP1
• Pumpa visokog pritiska DFP3
• IMV ventil
• Limiter pritiska
Danas je na redu TRANSFER PUMPA
U prvoj fazi transfer pumpa usisava dizel iz rezervoara kroz filter i šalje ga do glavne pumpe pod transfer pritiskom (oko 6 bara). Tehnologija koja se koristi (poznata iz ranijih verzija kompanije Delphi) ima sledeće delove:
• Rotor pokretan vratilom pumpe visokog pritiska. Moment se prenosi kliznim vratilom.
• Ekscentrični lajner ubačen u kućište pumpe visokog pritiska.
• Jedna ploča sa dva duguljasta otvora: jedno usisno grlo i jedno izlazno grlo.
• Četiri lopatice pod 90 stepeni jedna ka drugoj.
PRINCIP RADA
Posmatrajmo prostor između rotora, lajnera i dve lopatice.
• Kada se komora nalazi u poziciji 1, zapremina komore je minimalna. Promena zapremine usled ugaonog kretanja rotora je nevažna u ovoj poziciji.
• Rotor napravi četvrtinu okreta u smeru suprotnom kretanju kazaljke na satu. Pewthodna komora je sada u poziciji 4.
Usisno grlo nije pokriveno. Zapremina komore brzo raste. Pritisak u komori oštro opada. Gorivo se uvodi u komoru.
• Rotor nastavlja da se rotira. Sada je u poziciji 3. Usisna i izlazna grla su sada zatvorena. Zapremina kontrolisana rotorom, lajnerom i sa dve lopatice je sada na maksimumu. Svaka promena zapremine koja zavisi od ugla rotiranja rotora je mala.
• Rotor nastavlja da se rotira. Konačno je u poziciji 2. Izlazno grlo nije pokriveno. Zapremina kontrolisana rotorom, lajnerom i lopaticama se rapidno smanjuje. Pritisak oštro raste. Gorivo se ispušta pod pritiskom.
KARAKTERISTIKE TRANSFER PUMPE
Pritisak
• 6 bar
Protok:
• 90 l/h pri 300 o/min
• 650 l/h pri 2500 o/min
Zapremina
• 5,6 cm3/rev.
Usisni kapacitet
• 65 mbar pri 100 o/min

 

About these ads
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

%d bloggers like this: